Ako na služby, ktoré prinesú viac spokojných zákazníkov?
Podujatie Trnava
“Náš zákazník, náš pán” dnes platí dvojnásobne. Kvalitné služby a produkty, ale nie sú samozrejmosť.Ako využiť túto konkurenčnú výhodu a navrhovať ich tak, aby priniesli viac spokojných zákazníkov?
Chalani z Trnavského cechu Adam & Slavo pripravili workshop o dizajne služieb.
Je to odvetvie, ktoré sa zaoberá navrhovaním služieb a produktov s dôrazom na zákaznícku skúsenosť.
Vďaka know-how z inovačného, korporátneho a startupového sveta ti pomôžu identifikovať slabé miesta a príležitosti tvojho podnikania.
Spoločne sa pozriete na vaše aktuálne podnikateľské výzvy, navrhnete riešenia a nastavíte stratégiu. Dozvieš sa ako vyhodnotiť cestu vašich zákazníkov, identifikovať kde sa zlepšiť, ako sa odlíšiť a nájsť nové príležitosti ale hlavne, ako inovovať vo vlastnej réžii.
Okrem množstva nástrojov, prípadových štúdií a stratégií ťa čaká extra mentoring.
Individuálne sedenie, počas ktorého sa detailne pozrieme na tvoj produkt, službu, a pomôžeme ti ju posunúť ďalej.
Slavo Tuleja mal pod palcom rozbeh viacerých nových služieb v realitnom, automobilovom priemysel aj v korporátoch. Najčerstvejšie rozbiehal inovačné produkty pre Volkswagen v Číne. Adam Brocka stál pri zrode startupového akcelerátora Uplift a viedol inkubačné programy pre spoločensky-prospešné firmy a sociálne inovácie. Minulý rok spoluzaložili komunitu Service Design CZSK.
Zastav sa a naučíme ťa ako vo svojom podnikaní uplatniť dizajnu služieb a premeniť ho nových spokojných zákazníkov!
Počet miest je limitovaný, preto neváhaj a rezervuj si to svoje čím skôr!
Dĺžka trvania: 3-4 hodiny