Cubeovňa: Ako rozbehnúť festival
Podujatie Trnava
Jeden chybný krok a je to v pi...tvore. Celý tvoj super projekt spadne ešte pred realizáciou, alebo počas nej. Ideš organizovať komerčný festival, alternatívny event, podujatie? Tak prídi na našu CUBE-ovňu vol. 3 a dozvieš sa ultra praktické info, ktoré ani GOOGLE nevyhľadá. Dvaja hostia, dva festivaly, jeden mierne alternatívny druhý komerčný. Oba spája logo, ktoré sme sa festivaly vytvorili. Pri Lestivale sme urobili o kus práce navyše. CUBE studio sa stalo kreatívnym partnerom fantazijného festivalu už pri zrode prvotnej myšlienky.
Pozvanie na moderovanú diskusiu prijala stvoriteľka a organizátorka rodinného fantazijného festivalu Lestival, Nikola Novotova a otec myšlienky a spoluorganizátor Telekom Detského festivalu Radoslav Augustín.
Pre koho je CUBE-ovňa vhodná?
- Pre každého, kto sa chystá organizovať indoor alebo outdoor festival, event, podujatie.
- Organizátori, ktorí už niečo za sebou majú a zaujímajú ich praktické info priamo z kuchyne organizátorov úspešných rodinných festivalov.
- Marketéri, ktorí sú zvedaví, akým spôsobom organizátori viedli marketingovú komunikáciu, prezentácie pre partnerov a krízovú komunikáciu počas organizácie.
Čo mi CUBE-ovňa dá?
- Praktické info z organizovania festivalu ako napríklad: koľko stojí profi moderátor, koľko peňazí stojí marketing, aká je potrebná marketingová podpora, na čo si dávať pozor, ako bartrovať či aké zmluvy mať s účinkujúcimi.
- Možnosť diskutovať s organizátormi a tvorcami myšlienky dvoch úspešných rodinných festivalov.
- Inšpiráciu, ako s minimálnym budgetom vystavať festival pre tisícky účastníkov.
LESTIVAL
Rodinný fantazijný festival, ktorý založila učiteľka a spolumajiteľka súkromnej škôlky Naboso, Nikola Novotová. S minimálnych budgetom, ale obrovským entuziazmom sa jej minulý rok podarilo prilákať viac ako 4000 ľudí na Lestival do Dolnej Krupej Padlo niekoľko rekordov a latka sa opäť dvihla o niečo vyššie. Z 0 na 4000 za 1 rok. Zo 4000 na ... vám povieme osobne.
TELEKOM Detský festival
Festival, ktorý takmer z ničoho vystaval majiteľ marketingovej agentúruy 8P Rado Augustín a za posledných 5 podujatí dokázal v spoluorganizácii na festival prilákať viac ako 200 000 ľudí. Ak chceš vedieť, ako zvládnuť event, na ktorý príde 50 000 ľudí, máš jedinečnú príležitoť pokecať s tým pravým človekom.
Dĺžka trvania: 2 hodiny