Psychológia predaja dobrého trhovníka
Podujatie Bratislava
Kedysi podceňovaná oblasť dnes nadobúda v obchode kľúčový význam. Sú to psychické procesy u zákazníka - jeho vnímanie, pamäť, zhodnocovanie alternatív, emócie, potreby, postoje. Tie rozhodujú o tom, ako zareaguje na reklamu, ako bude verný značke, o jeho preferenciách a nákupnom správaní. Kurz objasní psychológiu v pozadí niektorých reklamných a marketingových postupov, možnosti ich spoznania, využitia i obrany proti nim. Napríklad na type podujatia ako je Dobrý trh.
ČO SA DOZVIETE?
- Majú byť ceny v stánku viditeľné? Je v dnešnej dobe dôležité mať aj terminál?
- Aký stánok zvoliť – dizajnový, preplnený, minimalistický, klasický trhový, alebo malý obchodík? Aký zaujme viac?
- Ako zviditeľniť značku bez zbytočného vizuálneho smogu?
- Ako zaujať klienta v dave?
- Interakcia s klientami – ako reagovať na otázky
- Reč tela – čo je dôležité?
- Do akej miery rozhoduje umiestnenie stánku na trhu
KTO JE VÁŠ LEKTOR ?
Mgr. Michal Hamar, MBA je lektor, tréner, kouč,
konzultant a špecialista rozvoja s viac ako 10 – ročnou praxou
v korporátnych spoločnostiach, ako sú telekomunikácie a banky, na
rôznych pozíciách od priameho kontaktu so zákazníkom cez podporu predaja a riadenie
predajných tímov. Je držiteľom lektorského osvedčenia a absolvent
profesijného vzdelávania MBA, je certifikovaný analytik medzinárodne uznávaného
nástroja na osobnostné testovanie manažérov a ich tímov – Golden Profiler of
Personality© (GPOP) - aktuálne pracuje na obsiahnutí modelu Virginie Satirovej
pre riadiace pozície a dosiahnutie medzinárodne uznávaného certifikátu pre
kouča podľa ICF - má bohaté skúsenosti s paletou soft skills a rozvojom
zamestnancov.
PODMIENKY
Zapojiť sa môže začínajúci i etablovaný podnik, spĺňajúci definíciu MSP, so sídlom v Bratislavskom kraji. Počet miest je limitovaný. Účasť je bezplatná.
9:00 - 13:00 hod.
REGISTRUJTE SA TU: https://goo.gl/forms/u85EVnR5yS27lTkW2
Ukončenie registrácie: 6.12.2018 o 15:00