Ako na služby, ktoré prinesú viac spokojných zákazníkov?

Podujatie Trnava

“Náš zákazník, náš pán” dnes platí dvojnásobne. Kvalitné služby a produkty, ale nie sú samozrejmosť.Ako využiť túto konkurenčnú výhodu a navrhovať ich tak, aby priniesli viac spokojných zákazníkov? 

Chalani z Trnavského cechu Adam & Slavo pripravili workshop o dizajne služieb.  
Je to odvetvie, ktoré sa zaoberá navrhovaním služieb a produktov s dôrazom na zákaznícku skúsenosť.  
Vďaka know-how z inovačného, korporátneho a startupového sveta ti pomôžu identifikovať slabé miesta a príležitosti tvojho podnikania.  

Spoločne sa pozriete na vaše aktuálne podnikateľské výzvy, navrhnete riešenia a nastavíte stratégiu. Dozvieš sa ako vyhodnotiť cestu vašich zákazníkov, identifikovať kde sa zlepšiť, ako sa odlíšiť a nájsť nové príležitosti ale hlavne, ako inovovať vo vlastnej réžii.  

Okrem množstva nástrojov, prípadových štúdií a stratégií ťa čaká extra mentoring.  
Individuálne sedenie, počas ktorého sa detailne pozrieme na tvoj produkt, službu, a pomôžeme ti ju posunúť ďalej.  

Slavo Tuleja mal pod palcom rozbeh viacerých nových služieb v realitnom, automobilovom priemysel aj v korporátoch. Najčerstvejšie rozbiehal inovačné produkty pre Volkswagen v Číne. Adam Brocka stál pri zrode startupového akcelerátora Uplift a viedol inkubačné programy pre spoločensky-prospešné firmy a sociálne inovácie. Minulý rok spoluzaložili komunitu Service Design CZSK. 

Zastav sa a naučíme ťa ako vo svojom podnikaní uplatniť dizajnu služieb a premeniť ho nových spokojných zákazníkov!  
Počet miest je limitovaný, preto neváhaj a rezervuj si to svoje čím skôr!

Dĺžka trvania: 3-4 hodiny

Meno organizátora: MaxiTicket.sk
Fotografie
Podobné podujatia
Žiadny obrázok
Overené podujatieAnima fest
Drevenica Revište Page, Žarnovica
Festival zdravia Čadca
Overené podujatieFestival zdravia Čadca
Matičné námestie Čadca, Čadca
POZVÁNKA NA MEDZINÁRODNÉ KOLOKVIUM
Overené podujatiePOZVÁNKA NA MEDZINÁRODNÉ KOLOKVIUM
Slovenské banské múzeum - Starý zámok, Banská Štiavnica